Fresco pokonuje zimę w kampanii „Wszystko dla orzeźwienia”

Pod hasłem „Wszystko dla orzeźwienia” ruszyła druga odsłona akcji konsumenckiej Fresco, dedykowana owocowym smakom Fresco Frizzante (Ambra). Kampanię przygotowała H2O Creative.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Fresco pokonuje zimę w kampanii „Wszystko dla orzeźwienia”

Przygotowany na potrzeb akcji spot promuje event SnowFest, w czasie którego na gości czekają zimowe zawody, koncerty, foodtrucki czy strefa relaksu.

Akcji towarzyszy konkurs konsumencki, w którym za przesłanie własnych, zimowych zdjęć można wygrać podwójne zaproszenia na SnowFest 2019, a w wielkim finale voucher na zakupy w SkiTeam.

Aktywacja potrwa do stycznia 2019 roku. Za jej przygotowanie odpowiada agencja H2O Creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style