Good, Artgraph i Data Solutions z BTL-ową obsługą PZU

Agencje Good, Artgraph i Data Solutions wygrały przetarg na obsługę Grupy PZU w zakresie BTL. Dla pierwszej oznacza to kontynuację współpracy trwającej od 2012 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Grupa PZU przetarg na obsługę BTL-ową prowadziła od marca br. Obejmował on usługi w zakresie m.in. marketingu bezpośredniego, programów lojalnościowych, działań ambientowych i street marketingu.

Ubezpieczyciel nie informuje, ile agencji brało udział w przetargu ani na jak długo podpisał umowy ze zwycięskimi Good, Artgraph i Data Solutions. Pracują one dla niego od początku lipca.

W przypadku Good nowa umowa obejmuje szerszy zakres - obecnie agencja odpowiada też dla ubezpieczyciela za projekty full service z obszaru komunikacji korporacyjnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day