Google upraszcza system reklamowy YouTube’a, zablokuje DoubleClick Ad Exchange

Koncern Google poinformował, że od 2016 roku nie będzie można zamawiać reklam na YouTubie poprzez system DoubleClick Ad Exchange (AdX). - Skupimy się na platformach wykorzystywanych przez większość naszych partnerów - zapowiada  Neal Mohan, wiceprezes Google.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Google upraszcza system reklamowy YouTube’a, zablokuje DoubleClick Ad Exchange

Na firmowym blogu Neal Mohan wyjaśnił, że obecnie najpopularniejszy format TrueView, wykorzystywany przez 85 proc. reklamodawców YouTube’a jest kupowany przede wszystkim na automatycznej platformie DoubleClick Bid Manager (DBM), natomiast AdX jest używany przez nie więcej niż 5 proc. klientów.

- Chcemy skupić się w jak największym stopniu na rozwiązaniach, które wykorzystuje zdecydowana większość naszych partnerów - podkreślił Mohan, który w Google odpowiada za dział Display & Video Advertising. - Dlatego z końcem bieżącego roku zakończymy wsparcie sprzedaży reklam na platformie DoubleClick Ad Exchange.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/google-z-17-7-mld-dolarow-wplywow-najwiecej-z-reklam ##

Według dziennika „The Wall Street Journal” zapowiedź Google’a może wywołać spore zamieszanie w branży. Wielu reklamodawców odczyta bowiem taką decyzję jako nacisk na partnerów ze strony internetowego giganta i zmuszenie ich do korzystania wyłącznie z rozwiązań wskazanych przez Google.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska