GPD z obsługą reklamową PKP Intercity

Agencja reklamowa GPD wygrała przetarg na obsługę reklamową PKP Intercity.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamowa w wyniku przetargu zajmie się obsługą reklamową ATL spółki PKP Intercity.

Biuro prasowe przewoźnika nie odpowiedziało nam, ile i jakie agencje brały udział w tym postępowaniu. Umowa z GPD będzie pracować dla spółki do momentu wyczerpania przeznaczonego na ten cel budżetu. Jego kwoty jednak nie ujawnia. 

Jesienią ub.r. PKP Intercity wybrało agencję Publicis Worldwide Polska do obsługi jej kampanii reklamowych. Z kolei latem br. nawiązało współpracę z agencją mediową Mediahub na obsługę mediową online i z konsorcjum agencji Mastermind Media i Havas Media na obsługę mediową kampanii spółki w mediach offline. 

Przewoźnik od wiosny tego roku pracuje też z agencją AWX, która zajmuje się jego kampaniami w internecie

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator