GPD przygotowała kampanię dla Carlo Rossi

7 czerwca ruszyła kampania sponsoringowa informująca o organizowanym konkursie ukrytych talentów "Carlo Rossi Kobiety i Śpiew"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Konkurs - sponsorowany przez markę Carlo Rossi odbędzie się 23 września w warszawskim klubie Starlight Cafe.

Na konkurs zaprasza 30 sekundowy spot wykorzystujący znany przebój "Tu vuo fa l'americano". Kampania potrwa od  7.06 do 8.07, a spot będzie emitowany między innymi w TVN, Discovery oraz National Geographic, głównie w prime time.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 25-34, lepiej wykształconych, zarabiających powyżej średniej krajowej.

Carlo Rossi jest pierwszą marka wina stołowego, która tak szeroko poprowadzi komunikacje z rynkiem (sponsoring w telewizji). Głównym komunikatem marki jest: "Carlo Rossi to  inspirujący smak kalifornijskiego wina, którym możesz cieszyć się w każdej sytuacji, w taki sposób w jaki lubisz najbardziej. To niezobowiązujące wino zmienia Twój nastrój. Na lepszy."     

Dodatkowym wsparciem kampanii są materiały POS (oznakowanie produktu na półce, plakaty, banery) oraz materiały promocyjne skierowane do handlowców (foldery, reklama w prasie branżowej).

Za kreacje odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa GPD (Marek Wydłowski, Sambor Mordalski) za zakup mediów: Agencja Reklamowa GPD przy współpracy z Initiative Media.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe