Grupa Fit.pl: z Cormedia do Ad.net

Serwisy z Grupy Fit.pl weszły do sieci reklamowej Ad.net. Poprzednio należały do sieci Cormedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W skład sieci reklamowej Ad.net z początkiem lipca weszły należące do Grupy Fit.pl strony Fit.pl, SuperPani.pl, Twardziel.pl, Noga.pl, Narta.pl, Skoki.pl, FMzone.pl oraz SuperWczasy.pl. Przez poprzednie trzy lata należały do sieci Cormedia.

– Postanowiliśmy spróbować działań sprzedażowych z nowym partnerem na innych zasadach, dających nam większą swobodę w rozwijaniu otwartego kilka miesięcy temu biura reklamy i marketingu – opisuje Rafał Tatarek, dyrektor marketingu i sprzedaży Grupy Fit.pl. – Umowa z Ad.net obejmuje tylko wyłączność sieciową, dlatego mamy otwartą drogę do wspólnego pozyskiwania klientów i lepszego wykorzystania zarówno potencjału naszych serwisów, jak i wytworzenia wspólnych mechanizmów zwiększających sprzedaż ich powierzchni reklamowej – dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator