Grupa Fit.pl: z Cormedia do Ad.net

Serwisy z Grupy Fit.pl weszły do sieci reklamowej Ad.net. Poprzednio należały do sieci Cormedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W skład sieci reklamowej Ad.net z początkiem lipca weszły należące do Grupy Fit.pl strony Fit.pl, SuperPani.pl, Twardziel.pl, Noga.pl, Narta.pl, Skoki.pl, FMzone.pl oraz SuperWczasy.pl. Przez poprzednie trzy lata należały do sieci Cormedia.

– Postanowiliśmy spróbować działań sprzedażowych z nowym partnerem na innych zasadach, dających nam większą swobodę w rozwijaniu otwartego kilka miesięcy temu biura reklamy i marketingu – opisuje Rafał Tatarek, dyrektor marketingu i sprzedaży Grupy Fit.pl. – Umowa z Ad.net obejmuje tylko wyłączność sieciową, dlatego mamy otwartą drogę do wspólnego pozyskiwania klientów i lepszego wykorzystania zarówno potencjału naszych serwisów, jak i wytworzenia wspólnych mechanizmów zwiększających sprzedaż ich powierzchni reklamowej – dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Redakcja "Interwencji" Polsatu walczy o zmianę przepisów w Kodeksie Karnym

Redakcja "Interwencji" Polsatu walczy o zmianę przepisów w Kodeksie Karnym

Andrzej Poczobut laureatem Nagrody im. Andrzeja Wajdy

Andrzej Poczobut laureatem Nagrody im. Andrzeja Wajdy

Vectra pierwszym operatorem z najszerszym pakietem HBO Max

Vectra pierwszym operatorem z najszerszym pakietem HBO Max

Francuski rząd zawiesza Shein. W tle skandal

Francuski rząd zawiesza Shein. W tle skandal

Zamieszanie wokół książki Karoliny Opolskiej. Przypisy z AI? "Wyjaśniamy nieporozumienie"

Zamieszanie wokół książki Karoliny Opolskiej. Przypisy z AI? "Wyjaśniamy nieporozumienie"

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie