Grupa WP traci w mobile’u, Onet i RASP z dużym wzrostem. Interia z Onetem liderami w audio/wideo

We wrześniu br. strony Grupy Wirtualna Polska zanotowały mniej krajowych odsłon mobilnych i użytkowników korzystających z treści audio/wideo niż miesiąc wcześniej. Wzrosty w obu ujęciach osiągnęła natomiast Grupa Onet - RASP.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Serwisy Grupy Allegro - GG we wrześniu br. zanotowały 591 mln krajowych odsłon mobilnych, o 9,8 mln mniej niż w sierpniu, natomiast strony Grupy Wirtualna Polska - 511,3 mln, o 25,2 mln mniej. Za to witryny Onetu i RASP zyskały w skali miesiąca 42,5 mln takich odsłon, a strony Grupy Gazeta.pl - 35,5 mln.

Na tych ostatnich krajowe odsłony mobilne stanowiły już 21,46 proc. wszystkich odsłon, a na stronach Allegro i GG, Grupy WP oraz Onetu i RASP - od 13,2 do 14,7 proc. W przypadku Ulub.pl ten wskaźnik wyniósł aż 45,36 proc., a dla stron Marquard Media - 31,23 proc.

W skali roku wszystkie serwisy osiągnęły bardzo duże wzrosty. Przykładowo we wrześniu ub.r. strony Allegro i GG zanotowały 174 mln krajowych odsłon mobilnych, witryny Onetu i RASP - 215,3 mln, a strony Grupy Gazeta.pl - 98,9 mln.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/onet-i-rasp-przed-allegro-i-gg-traca-google-facebook-i-youtube-megapanel-z-wrzesnia ##

Na portalu Onet.pl wykonano 415,7 mln krajowych odsłon mobilnych, o 43,3 mln więcej niż miesiąc wcześniej, a na WP.pl - 293,4 mln, o 18,2 mln mniej. Allegro.pl zyskało w skali miesiąca 6 mln takich odsłon, natomiast Gazeta.pl straciła 2,2 mln, a o2.pl - 9,7 mln. Interia i Pudelek zanotowały nieznaczne zmiany.

Na Ulub.pl 45,36 proc. wszystkich odsłon to krajowe odsłony mobilne, na Sport.pl - 35,03 proc., a na Pudelek.pl - 30,80 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-tematyczne-we-wrzesniu-2014-roku ##

Strony Onetu i RASP zanotowały we wrześniu 10,38 mln krajowych cookies mobilnych, o 600 tys. więcej niż w sierpniu, natomiast serwisy Grupy WP - 9,18 mln, o 251,8 mln więcej. Serwisy Muratora i Time’u zyskały w skali miesiąca 337,6 tys. krajowych cookies mobilnych, a strony TVN - 624,9 tys. W czołowej dziesiątce spadek zanotowały tylko Allegro i GG.

grafika

Z treści audio i wideo na stronach Onetu i RASP skorzystało 4,92 mln użytkowników, o 92,4 tys. więcej niż przed miesiącem, a w serwisach Grupy WP - 4,22 mln, o 598,7 tys. mniej

grafika

W serwisach Grupy Interia.pl użytkownicy korzystali z treści audio i wideo na urządzeniach niemobilnych przez 14,02 mln godzin, o 961,9 tys. więcej niż miesiąc wcześniej, a na stronach Allegro i GG - przez 5,96 mln godzin, o 123,6 tys. mniej. Niewielki spadek (o 85,6 tys. godzin) zanotowały serwisy Muratora i Time’u, a znaczące wzrosty - witryny Onetu i RASP (o 324,7 tys. godzin) oraz Grupy Gazeta.pl (o 252 tys. godzin).

Na stronach Allegro i GG przeciętny użytkownik przeglądał materiały audio i wideo na urządzeniach mobilnych przez 15 godzin i 56:09 minut, a w serwisach Grupy Interia.pl - przez 10 godzin i 51:56 minut.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON