Gwyneth Paltrow globalną ambasadorką marki Xeomin

Firma Merz Aesthetics wybrała Gwyneth Paltrow na globalną ambasadorkę zastrzyku przeciwzmarszczkowego Xeomin. Rusza międzynarodowa kampania z jej udziałem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W kampanii firma podkreśla „wyjątkowo oczyszczony” skład Xeomin w porównaniu z innymi zastrzykami przeciwzmarszczkowymi. - Ten wyróżnik sprawił, że Paltrow przez wiele lat była użytkownikiem Xeomin - powiedział Bob Rhatigan, dyrektor generalny Merz.

Kampania jest pierwszym partnerstwem Gwyneth Paltrow w dziedzinie medycyny estetycznej. Merz koncentruje się na docieraniu do kobiet w wieku 30 i 40 lat, co pokrywa się z główną bazą fanów aktorki. Ta kampania pojawia się tylko w mediach społecznościowych i mediach cyfrowych.

Rhatigan zauważył, że w ostatnich latach nastąpiła zmiana demograficzna w zakresie zabiegów przeciwzmarszczkowych, dlatego firma rezygnuje z tradycyjnych reklam telewizyjnych i drukowanych, aby skupić się na technologii cyfrowej.

- Kiedyś nasz rynek składał się z ludzi, którzy są na szczycie krzywej, w wieku 45 lat i starszych, ale teraz spadł do około 40 roku życia, a znacznie więcej nowych uczestników miało około 20 i 30 lat - powiedział Rhatigan.

W czwartek, w dniu premiery kampanii Gwyneth Paltrow pojawiła się na dwóch transmisjach na Instagramie na żywo, aby porozmawiać o Xeomin.

Wizerunek aktorki pojawi się również na materiałach towarzyszących Xeomin w gabinetach lekarskich, takich jak broszury dla pacjentów i inne materiały marketingowe. Kampania cyfrowa i społeczna będzie prowadzona w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, Europie i Azji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA