Hamilton i Button w nowej kampanii XTB (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa domu maklerskiego XTB. Akcję – opartą na wizerunku kierowców Formuły 1 Lewisa Hamiltona i Jensona Buttona – przygotowały Grupa Eskadra, Fellow Productions i Equinox.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa domu maklerskiego XTB ma charakter wizerunkowy. W akcji występują kierowcy Formuły 1: Lewis Hamilton i Jenson Button, który pokazują, że w inwestycje finansowe i wyścigi samochodowe mają dużo wspólnych cech. Przypomnijmy, że XTB jest od niedawna sponsorem zespołu Vodafone McLaren Mercedes, w którym startują Hamilton i Button (więcej). Firma wykorzystywała już motyw Formuły 1 w swojej wcześniejszej reklamie (więcej). Celem obecnej kampanii – skierowanej przede wszystkim do mężczyzn, którzy chcą samodzielnie i odważnie podejmować decyzje inwestycyjne – jest budowanie wizerunku XTB wśród potencjalnych inwestorów z całego świata.

Akcja obejmuje Polsat Sport, TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN CNBC Biznes oraz stacje z pakietu Discovery. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała Grupa Eskadra, realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Fellow Productions, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały