Hamilton i Button w nowej kampanii XTB (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa domu maklerskiego XTB. Akcję – opartą na wizerunku kierowców Formuły 1 Lewisa Hamiltona i Jensona Buttona – przygotowały Grupa Eskadra, Fellow Productions i Equinox.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa domu maklerskiego XTB ma charakter wizerunkowy. W akcji występują kierowcy Formuły 1: Lewis Hamilton i Jenson Button, który pokazują, że w inwestycje finansowe i wyścigi samochodowe mają dużo wspólnych cech. Przypomnijmy, że XTB jest od niedawna sponsorem zespołu Vodafone McLaren Mercedes, w którym startują Hamilton i Button (więcej). Firma wykorzystywała już motyw Formuły 1 w swojej wcześniejszej reklamie (więcej). Celem obecnej kampanii – skierowanej przede wszystkim do mężczyzn, którzy chcą samodzielnie i odważnie podejmować decyzje inwestycyjne – jest budowanie wizerunku XTB wśród potencjalnych inwestorów z całego świata.

Akcja obejmuje Polsat Sport, TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN CNBC Biznes oraz stacje z pakietu Discovery. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała Grupa Eskadra, realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Fellow Productions, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero