Havas Media dla Banku BGŻ BNP Paribas w mediach pozainternetowych

Dom mediowy Havas Media będzie odpowiadać za kompleksową obsługę mediową Banku BGŻ BNP Paribas w zakresie komunikacji pozainternetowej. Wcześniej obsługiwał w tym obszerze BNP Paribas.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Media dla Banku BGŻ BNP Paribas w mediach pozainternetowych

Havas Media pozyskał to zlecenie w przetargu, w którym uczestniczyły jeszcze trzy domy mediowe (ich nazwy nie zostały ujawnione).

- Havas Media wykazał się wiedzą i doświadczeniem w kategorii finansowej, planując ciekawe, niestandardowe  rozwiązania w odpowiedzi na nasz brief. Dodatkowo przedstawił szereg analiz i wniosków oraz zaprezentowało  ciekawe badania. Agencja wykazała się kreatywnością, dlatego wiążemy duże nadzieje na ich wsparcie w kampanii launchującej nową markę oraz w kolejnych ambitnych działaniach banku. Dodatkowo oferta cenowa Havas była konkurencyjna - uzasadniła rozstrzygnięcie przetargu Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej i strategii marki w BGŻ BNP Paribas.

Havas Media współpracuje z BNP Paribas Bankiem Polskim od maja 2011 roku, a od teraz będzie obsługiwać Bank BGŻ BNP Paribas powstały z połączenia BGŻ i BNP Paribas. BGŻ wcześniej pracował z domem mediowym Initiative.

Za obsługę reklamową nowego banku odpowiada agencja Publicis Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK