„HDw3D” ma 1,6 mln widzów i wygrywa z konkurencją

Nadawany w TVN nowy program Szymona Majewskiego “HDw3D” po trzech tygodniach emisji ma więcej widzów niż osiągają emitowane w tym samym paśmie propozycje Polsatu, TVP 2 i TVP 1.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Pierwsze trzy odcinki „HDw3D” zgromadziły przed ekranami średnio 1,63 mln widzów, co zaowocowało udziałem 19,13 proc. w grupie wiekowej 4+ i 21,18 wśród widzów między 16, a 49 rokiem życia -  wynika z danych Nielsen Audience Measuerment dla Wirtualnemedia.pl. W porównaniu z minionym rokiem TVN zanotował wzrost oglądalności w porze nadawania programu. Wówczas emitowano serial „Pamiętniki wampirów” - stację oglądało 1,45 mln widzów, a udział wynosił odpowiednio 16,13 i 18,52 proc.

Największym powodzeniem cieszył się póki co drugi odcinek, który oglądało blisko 1,67 mln widzów. Najgorzej wypadł trzeci, gdyż zgromadził przed ekranami 1,58-milionową widownię.

grafika

TVN jest liderem w paśmie nadawania „HDw3D”. Drugi w kolejności Polsat ma 12,37 proc. udziału w grupie 4+ i emituje w tym czasie filmy fabularne. Podobnie wygląda propozycja trzeciej w kolejności Dwójki, stacja ta ma 11,35 proc. udziału, czwrata jest Jedynka (10,62 proc.). W grupie komercyjnej TVN także jest pierwszy z większą przewagą nad Polsatem, który osiąga 15,32 proc. udziału.

Z danych telemetrycznych wynika, że program najchętniej oglądają kobiety, osoby w średnim wieku i strasze oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.

„HDW3D” to nowość, która zadebiutowała na antenie TVN-u wraz z jesienną ramówką. Program prowadzi Szymon Majewski, który w każdym odcinku w humorystyczny i sarkastyczny sposób przedstawia polityków, celebrytów oraz cechy polskiego społeczeństwa.

Widownia programu “HDW3D” odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

Profil widowni “HDW3D”

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia