Heinz reklamowany w internecie hasłem „Najlepsze przychodzi z czasem”

„Najlepsze przychodzi  z czasem” - to hasło nowej kampanii internetowej, promującej ketchup Heinz. Działania na polskim rynku przygotowała agencja LiquidThread.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Heinz reklamowany w internecie hasłem „Najlepsze przychodzi z czasem”

Głównym elementem nowej kampanii jest 15-sekundowy spot reklamowy, podkreślający przede wszystkim konsystencję reklamowanego produktu.

Kampania prowadzona jest w social mediach (na Facebooku i Instagramie), obejmuje także działania rich media i wideo w serwisach VOD i na YouTube.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada contentowo-digitalowa LiquidThread, która wygrała przetarg na obsługę Heinz w tym zakresie. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską