Hubert Urbański poprowadzi “The Voice” w TVP 2

Hubert Urbański zostanie gospodarzem nowego talent show TVP 2 “The Voice of Poland. Najlepszy głos”. Prezenter podpisał już umowę z producentem i od dziś bierze udział w kampanii promującej castingi do programu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Urbański związany jest z TVP 2 od marca br., gdy został prowadzącym show “Bitwa na głosy” (więcej na ten temat). Do Dwójki przeszedł z telewizji TVN, dla której pracował od 1999 roku. Prowadził tam wiele edycji telerunieju “Milionerzy” i widowiska “Taniec z gwiazdami”, a także m.in. reality show “Wyprawa Robinson”.

“The Voice of Poland” to program, w którym poszukiwany będzie najlepiej śpiewający wokalista. Kandydatów oceniać będzie czwórka jurorów-trenerów, którzy jednocześnie opiekować się będą wybranymi uczestnikami. Zwycięzca show otrzyma międzynarodowy kontrakt płytowy (więcej o zasadach show).

14 lipca br. ruszył internetowy casting do programu (zobacz jak sie zgłosić), który wspiera kampania z udziałem Huberta Urbańskiego (poznaj szczegóły). Sam talent show wystartuje na antenie Dwójki 3 wrzesnia br. i nadawny będzie w soboty o 20.00.

Format “The Voice” należy do holenderskiej firmy Talpa Content. Za produkcję polskiej wersji programu odpowiadać będzie Rochstar.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu