Imago PR wesprze TUP SA

Imago Public Relations rozpoczęła współpracę ze spółką TUP SAzajmującą się rewitalizacją przedsiębiorstw i nieruchomości.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Konsultanci agencji będą odpowiedzialni za działaniakomunikacyjne dotyczące planów zagospodarowania nabytych przez TUPSA terenów zlokalizowanych wokół miasta Siewierz.

Pierwszym z postawionych przed Imago PR zadań jest organizacja ikomunikacja dziewięciodniowych warsztatów charrette, w którychweźmie udział 12 architektów i urbanistów. Celem spotkania będziestworzenie od podstaw planu zagospodarowania 120 ha terenów wSiewierzu.

Projekt prowadzony pod roboczą nazwą "Nowe Miasto Siewierz"będzie innowacyjną, testowaną m.in. w Stanach Zjednoczonych orazWielkiej Brytanii metodą współpracy grupy specjalistów podczaswarsztatów urbanistycznych. Inspiracji do projektów poszukuje sięwówczas poprzez zwiedzanie okolicy, konsultacje społeczne,uwzględnienie tradycji i panujących trendów architektonicznych.

Wykorzystując tą samą metodę TUP SA zrealizowała wcześniejprojekt Modena Park polegający na rewitalizacji poznańskichzakładów odzieżowych Modena.

Umowa pomiędzy TUP SA i Imago PR została zawarta na sześćmiesięcy

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?