Inea w nowej kampanii przekonuje „Ty jesteś szefem"

Inea prezentuje kolejną odsłonę kampanii „Ty jesteś szefem”, skierowanej do klientów biznesowych oraz instytucjonalnych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Inea w nowej kampanii przekonuje „Ty jesteś szefem"

Pierwsza odsłona kampanii Inea, „Ty jesteś szefem”, ruszyła w kwietniu tego roku. Operator oddawał decydujący głos swoim klientom.

Kampania skierowana jest do firm oraz instytucji i zachęca do korzystania z oferty B2B oraz B2P Inea, promując przede wszystkim: łącze światłowodowe, telefonię komórkową, back up czy usługi smart city. W jej ramach powstały formaty kreatywne przedstawiające cztery persony, reprezentujące klientów biznesowych oraz instytucjonalnych dostawcy usług.

Inea reklamuje się w internecie

Rozpoczęta w październiku odsłona kampanii obejmuje działania digitalowe, media branżowe oraz outdoor. Motywem przewodnim działań reklamowych pozostaje wygodny niebieski fotel, ale tym razem zasiadają w nim: CEO, szef IT, księgowa oraz burmistrz.

Kampania powstała we współpracy z Visual Heads. Pomysł opracowany został przez Minima Advertising People.

 

 

 

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych