Internet 2025-06-04
2

Innowacja w Polska Press. AI sama tworzy i wysyła pushe do użytkowników

Siedziba Polska Press, fot. Patryk Pallus Siedziba Polska Press, fot. Patryk Pallus

Polska Press Grupa wdrożyła system „Magnuso Push Planner” automatyzujący tworzenie oraz wysyłkę powiadomień web push do subskrybentów. Działa on w wybranych serwisów regionalnych oraz na portalu i.pl. 

- W obecnych czasach wykorzystanie sztucznej inteligencji staje się kluczowym elementem usprawniania procesów w dużych grupach medialnych, takich jak Polska Press Grupa. To nie tylko sposób na zwiększenie efektywności operacyjnej, ale przede wszystkim realna szansa na lepsze dopasowanie treści do potrzeb odbiorców i szybsze reagowanie na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość informacyjną – podkreśla Zenon Nowak, prezes Polska Press Grupy.

Nowy system „Magnuso Push Planner” wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji do automatycznego tworzenia i wysyłki powiadomień web push. Narzędzie analizuje opublikowane treści, wybiera te najbardziej interesujące z perspektywy użytkownika, a następnie generuje zwięzłe komunikaty i dostarcza je bezpośrednio na urządzenia subskrybentów.

Polska Press: system reaguje na aktualne wydarzenia

Rozwiązanie powstało z myślą o zwiększeniu efektywności dystrybucji treści przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości komunikacji z użytkownikami. System działa w czasie rzeczywistym, identyfikując najważniejsze informacje i błyskawicznie reagując na aktualne wydarzenia, co pozwala trafiać do czytelników z odpowiednimi treściami dokładnie wtedy, gdy są one najbardziej potrzebne - informuje Polska Press Grupa. 

Dzięki temu rozwiązaniu redakcje Polska Press Grupy zyskują narzędzie, które odciąża je z rutynowych zadań związanych z dystrybucją treści, a tym samym daje więcej przestrzeni na tworzenie wartościowych i merytorycznych materiałów. Jednocześnie skalowalna architektura rozwiązania pozwala nam łatwo rozszerzać wdrożenie na kolejne serwisy. W tej chwili „Magnuso Push Plaanner” wdrożliśmy w serwisch regionalnych oraz portalu i.pl – mówi Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy.

Projekt wdrożeniowy po stronie Polska Press Grupy prowadziła Dorota Mroczkowska, managerka strategii data-driven. Za implementację systemu odpowiadała wrocławska firma Magnuso, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań IT dla branży marketingowej i sprzedażowej.

Autor: Patryk Pallus

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter