Instytut Audytu Mediowego pomoże Totalizatorowi wybrać dom mediowy

Totalizator Sportowy rozpoczął współpracę z Instytutem Audytu Mediowego - wynika  z informacji Wirtualnemedia.pl. Ta firma audytorska doradza spółce w przygotowaniach do planowanego przetargu mediowego, pomoże też wybrać agencję mediową.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Instytut Audytu Mediowego pomoże Totalizatorowi wybrać dom mediowy

Nawiązanie współpracy z Instytutem Audytu Mediowego przez Totalizator jest efektem przetargu, który spółka prowadziła w maju br.  Jego szczegółów nie podaje.

Instytut Audytu Mediowego w pierwszej kolejności zarekomenduje Totalizatorowi listę domów mediowych, które powinny zostać zaproszone do przetargu na planowanie i zakup mediów. Następnie wspólnie ze spółką opracuje dokumentację przetargową na wybór domu mediowego, pomoże w procesie przetargowym i finalnie wesprze spółkę w wyborze zwycięskiej agencji. IAM ędzie pracować dla Totalizatora Sportowego do końca br.

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że Totalizator w najbliższych miesiącach ogłosi przetarg na planowanie i zakup mediów do jego kampanii.

Umowa z obecnie obsługującym spółkę domem mediowym Starcom (Publicis Media) obowiązuje do końca br. Została zawarta z początkiem 2018 roku na okres dwóch lat. Był to efekt przetargu ogłoszonego przez Totalizator jesienią 2017 roku, w którym Starcom wygrywając przejął budżet tego klienta od Zenitha (też należy do Publicis Media)

Wtedy przy przetargu na obsługę mediową państwowa spółka pracowała z audytorem Media Strategy oraz z Jowitą Dżus-Korocińską. Media Strategy zgodnie z zawartą umową rekomendował spółce listę domów mediowych, które należy zaprosić do przetargu oraz przeprowadzał wspólnie z nią ten przetarg. Z kolei Jowita Dżus-Korocińska miała wspierać Totalizator podczas badania i oceny złożonych w przetargu przez domy mediowe ofert oraz zarekomendować spółce wybór oferty najkorzystniejszej

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"