Internet stacjonarny: UPC, Orange, Vectra i Toya na czele rankingów szybkości w województwach

Najszybszym dostawcą stacjonarnego internetu w skali całego kraju niezmiennie pozostaje INEA. Inaczej wyglądają statystyki w przypadku poszczególnych województw.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przy szczegółowej analizie danych SpeedTest okazuje się, że w Polsce jest wielu operatorów, którzy na swoim lokalnym rynku skutecznie rywalizują z dostawcami działającymi na terenie całego kraju. Wyróżnić można tutaj np. Strzyzowski.net Janusz Gomolka (podkarpackie), Euronet Norbert Saniewski (podlaskie), czy Poznańską Spółdzielnię Mieszkaniową Winogrady (wielkopolskie).

Poniżej rankingi operatorów stacjonarnego internetu oferujących najszybszą średnią prędkość pobierania w poszczególnych województwach (dane za sierpień 2019 r.).

DOLNOŚLĄSKIE

grafika

KUJAWSKO-POMORSKIE

grafika

LUBELSKIE

grafika

LUBUSKIE

grafika

ŁÓDZKIE

grafika

MAŁOPOLSKIE

grafika

MAZOWIECKIE

grafika

OPOLSKIE

grafika

PODKARPACKIE

grafika

PODLASKIE

grafika

POMORSKIE

grafika

ŚLĄSKIE

grafika

ŚWIĘTOKRZYSKIE

grafika

WARMIŃSKO-MAZURSKIE

grafika

WIELKOPOLSKIE

grafika

ZACHODNIOPOMORSKIE

grafika

Aby dany ISP znalazł się w rankingu, musi w przypadku rankingu dla województw spełnić wymóg co najmniej 1000 testów. SpeedTest przyznaje miejsca ex-aequo w głównych rankingach jeśli różnica w średnich prędkościach pobierania danych dla kolejnych pozycji jest mniejsza niż 0.25 Mbps.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC