iPhone X najlepiej sprzedającym się smartfonem, wyprzedził iPhone'a 8 i 7

iPhone X był najlepiej sprzedającym się na świecie modelem smartfona w I kwartale 2018 r. Kolejne trzy miejsce także przypadły urządzeniom firmy Apple - wynika z danych Strategy Analytics.

km
km
Udostępnij artykuł:
iPhone X najlepiej sprzedającym się smartfonem, wyprzedził iPhone'a 8 i 7

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku na świecie sprzedano 345,4 miliona smartfonów. 6 najpopularniejszych modeli odpowiadało razem za 1/7 wszystkich sprzedanych urządzeń.

Strategy Analytics szacuje, że iPhone X sprzedał się w I kwartale w liczbie 16 milionów sztuk, zdobywając 4,6 proc. udziału w całym rynku. Od premiery w listopadzie ub.r. model ten znalazł już blisko 50 milionów nabywców.

Następne pozycje w rankingu należą do kolejnych modeli Apple: iPhone'a 8 (12,5 mln sprzedanych sztuk, 3,6 proc. udz. w ryn.), iPhone'a 8 Plus (8,3 mln, 2,4 proc.) oraz iPhone'a 7 (5,6 mln, 1,6 proc.).

Za urządzeniami koncernu z Cupertino znalazły się najpopularniejsze smartfony z systemem Android: Xiaomi Redmi 5A (5,4 mln, 1,6 proc.) i Samsung Galaxy S9 Plus (5,3 mln, 1,5 proc.). W tym miejscu należy zaznaczyć, że Galaxy S9 Plus, a także mniejszy model Galaxy S9, trafił na rynek dopiero pod koniec I kwartału br.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu