Player.pl ogranicza emisję serialu "Moda na sukces"

Serwis Player.pl od zeszłego tygodnia zamiast siedmiu nowych odcinków "Mody na sukces" tygodniowo, udostępnia premierowo tylko trzy epizody. Platforma zapewnia jednak, że amerykańska opera mydlana pozostaje w jej ofercie.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Player.pl ogranicza emisję serialu "Moda na sukces"

"Moda na sukces" nadawana jest w Player.pl od 2015 r., obecnie serwis premierowo dodaje odcinki wyprodukowane w 2019 r. Od kilku lat platforma udostępniała aż siedem nowych odcinków w tygodniu, podczas gdy w USA emitowane jest pięć odcinków w tygodniu. Od drugiego tygodnia kwietnia nowe odcinki pojawiają się tylko trzy razy w tygodniu.

"Moda na sukces" nadal pozostaje w ofercie Playera. Decyzją biznesową postanowiliśmy wypróbować nowy model premierowania odcinków - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Discovery Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/telewizja-polska-tvp-jacek-kurski-uchodzcy-wojna-jezyk-ukrainski-bajki-seriale-filmy-tvp-go,7170009785813121a ##

Moda na sukces zniknęła z TVP1, Nowej TV i Anteny TV

"Moda na sukces" w Polsce emitowana była pierwotnie przez TVP1 - stacja zaczęła jej emisję jesienią 1994 r. Początkowo serial cieszył się ogromną popularnością, potem widownia spadała, a jej utrzymaniu nie sprzyjały zmiany godzin nadawania serialu, w tym przeniesienie go na poranki czy przerwy wakacyjne. Jedynka pod koniec 2014 r. po 20 latach zaprzestała emisji "Mody na sukces".

W ostatnich latach oprócz Playera serial pokazywały też naziemne stacje Nowa TV (w latach 2016-2017) oraz Antena TV (w 2021 r.). Obie przerwały emisję produkcji, bo nie osiągała ona odpowiedniej oglądalności. Obecnie kanały TVC i Filmax powtarzają odcinki "Mody na sukces" pokazywane wcześniej przez Antena TV (wszystkie te stacje należą do MWE Networks).

Opowiadająca głównie o perypetiach rodziny Forresterów z Los Angeles "Moda na sukces" nadawana jest w USA od 1987 r. Dotąd wyprodukowano ponad 8700 odcinków tej opery mydlanej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce