Droga5 wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową Danone

Koncern Danone rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę reklamową jogurtów, wybierając w nim do współpracy agencję Droga5 z Londynu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg, który ruszył jesienią ub.r., obejmował wyłącznie linię jogurtów produkowanych przez tego marketera, pod marką Danone (nie dotyczył marek Activia czy Actimel).

Uczestniczyły w nim cztery agencje: oprócz wybranej Droga5  - Adam&Eve DDB, Mother London, BETC Paris.

Pierwsza kampania przygotowana przez agencję Droga5 ma być gotowa wiosną br. Wdrażana będzie stopniowo, na wielu rynkach, w zależności od potrzeb komunikacyjnych firmy w danym kraju. Danone chce zmienić wizerunek swoich jogurtów wśród konsumentów - będzie dążyć do tego, by były postrzegane jako produkty zdrowe, a nie o właściwościach zdrowotnych.

Ostatnio większość kampanii produktów mlecznych Danone, także w Polsce, realizowała agencja Young&Rubicam.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję