Jan Piotrowski head of programmatic buying w SalesTube

Jan Piotrowski awansował w agencji e-commerce performance SalesTube (należącej do Group One) na stanowisko head of programmatic buying.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jan Piotrowski head of programmatic buying w SalesTube
Jan Piotrowski

Piotrowski będzie odpowiedzialny za zarządzanie siedmioosobowym zespołem, budowanie strategii dla klientów oraz rozwój produktu w obszarze programatycznego zakupu mediów.

Do Group One dołączył w 2016 r. na stanowisko starszego specjalisty w zespole programmatic buying. Przez ostatnie 1,5 roku pełnił funkcję managera tego zespołu w SalesTube.

Z branżą mediową związany jest od ponad 6 lat. Pracował po stronie wydawców jak i domów mediowych, obsługując m.in. takich klientów, jak: Ferrero, Polkomtel, General Motors, Adidas, AXA, Idea Bank, czy TUI.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"