Kabaretowe „Tylko dla dorosłych” w TVP2 ogląda 1,1 mln osób

Nadawany w piątki na żywo nowy program kabaretowy TVP2 „Dzięki Bogu już weekend” śledzi średnio 2,1 mln widzów, zaś emitowane tuż po nim „Tylko dla dorosłych” ogląda o milion widzów mniej. Oba programy dają stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Kabaretowe „Tylko dla dorosłych” w TVP2 ogląda 1,1 mln osób

Cykl „Dzięki Bogu już weekend” emitowany jest w piątki o 21.45 począwszy od 1 marca br. Po trzech wydaniach tego widowiska, jego średnia oglądalność wynosi 2,12 mln osób przy udziale na poziomie 16,75 proc. w grupie 4+ i 16,85 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Kabaretowy program zapewnia stacji pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów. Dwójka wyprzedza TVN, który nadaje w tym czasie filmy, a jego udział wynosi 14,69 proc., a także TVP1 (filmy, 11,07 proc.) i Polsat (również filmy, 9,68 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVP2 zajmuje drugie miejsce za TVN.

Widownia „Dzięki Bogu już weekend” na tle konkurencji

W „Dzięki Bogu już weekend” występują popularne kabarety, które proponują premierowe skecze, monologi i piosenki oraz komentują wydarzenia mijającego tygodnia.  Tuż po tym programie, ok. 23.05, z tego samego studia nadawany jest cykl „Tylko dla dorosłych”. Prezentowane w nim są bardziej frywolne żarty. Jego trzy pierwsze odcinki śledziło 1,08 mln osób, a udział TVP2 w czasie jego emisji wyniósł 11,67 proc. i 11,54 proc.

To właśnie w drugim wydaniu „Tylko dla dorosłych” kabaret Limo żartował z papieża i „staruszek-terrorystek”. Po tym odcinku skargę na program do KRRiT złożyło Prawo i Sprawiedliwość (więcej na ten temat). A z danych telemetrycznych wynika, że obejrzało go 950 tys. widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 10,67 proc. i 11,70 proc.

grafika

Kabaret Limo / fot. I.Sobieszczuk/TVP

W paśmie nadawania „Tylko dla dorosłych” TVP2 także jest liderem rynku przed TVN (11,26 proc.), Polsatem (10,77 proc.) i TVP1 (8,05 proc.), a wszystkie te stacje emitują w tym czasie filmy. Natomiast w grupie komercyjnej TVP2 jest trzecia za TVN i Polsatem.

Oglądalność „Tylko dla dorosłych” na tle konkurencji

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS