Kampania wizerunkowa firmy Dialog

10 kwietnia br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa Telefonii Dialog S.A.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania potrwa do 8 maja. Poprzedziła ja 10-dniowa (od 1 kwietnia) kampania teaserowa na nośnikach wielkoformatowych w największych miastach Polski. Pojawiły się na nich 3 hasła: „Rozwój leży w naszej naturze”, „Bliskość leży w naszej naturze”, „Zadowolenie leży w naszej naturze”. Podsumowuje je główne hasło kampanii „Dialog leży w naszej naturze”.

Jak podano w komunikacie istotą wiosennej odsłony tegorocznych działań marketingowych jest budowa wizerunku operatora przyjaznego, bliskiego ludziom. W związku z takim charakterem przekazu zmieniło się hasło pozycjonujące. Dialog już nie jest tylko jak dotychczas „ekspertemw  telekomunikacji” – Dialog daje „więcej możliwości”, rozumie potrzeby, potrafi jej zaspokajać, daje szanse na kontakt z bliskimi – jest sposobem na realizację najważniejszych ludzkich pragnień.

Celem kampanii jest zwiększanie świadomości marki w całej Polsce i budowa zaufania oraz pozytywnej, emocjonalnej więzi miedzy Klientami i marką Dialog.

W związku z powyższymi założeniami równocześnie ze startem  kampanii  zmianie uległ system Identyfikacji Wizualnej Telefonii Dialog – zmiana ta dotyczy przede wszystkim logotypu i hasła pozycjonującego. Dialog został rozszerzony do Dialog telecom z hasłem pozycjonującym „Więcej możliwości”. Modyfikacja ta wynikła z konieczności ściślejszego powiązania logotypu spółki z branżą telekomunikacyjną, co ma szczególne znaczenie na obszarach z niską świadomości marki (historycznie pozakoncesyjnymi).

Kampania wizerunkowa ma zasięg ogólnopolski. Skierowana jest do zarówno do rynku biznes, jak i do odbiorców indywidualnych. Przekaz wizerunkowy obejmie telewizję (dwa spoty o długości 30 i 15 sekund emitowane na antenie TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN7, Tele5 oraz TV Puls), outdoor (280 tablic w największych miastach Polski) oraz prasę ogólnopolską (m.in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Polityka, Newsweek, Przekrój). Uzupełnieniem działań promocyjnych będzie ekspozycja siatki wielkoformatowej na budynku Millenium Plaza w Warszawie oraz sponsoring programu „Bilans Tygodnia” na antenie TVN24.

Kampanię realizuje dla Telefonii Dialog Agencja Reklamowa Oskar Wegner, zakupem mediów zajmuje się Dom Mediowy MPG Media Planning.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem