Karta Starbucks i program lojalnościowy MyStarbucks Rewards w Polsce

Sieć kawiarni Starbucks wprowadziła do Polski kartę Starbucks oraz powiązany z nią program lojalnościowy MyStarbucks Rewards.

km
km
Udostępnij artykuł:

Karta Starbucks, z której do tej pory mogli korzystać mieszkańcy USA, Kanady i wielu krajów w Europie, teraz jest także dostępna we wszystkich kawiarniach sieci w Polsce. Dzięki niej klienci będący jednocześnie członkami powiązanego z nią programu lojalnościowego MyStarbucks Rewards mają możliwość skorzystania z dodatkowych przywilejów, takich jak powitalna kawa, herbata lub czekolada w rozmiarze tall, muffin na urodziny, promocje, nagrody czy zaproszenia na wydarzenia specjalne.

Karta Starbucks jest kartą typu pre-paid i może być doładowywana w każdej kawiarni sieci w Polsce wielokrotnością 20 zł, do kwoty 1000 zł. Płatność z jej wykorzystaniem nie wymaga autoryzacji przez terminale płatnicze używane do kart kredytowych.

grafika

W programie lojalnościowym MyStarbucks Rewards klienci mogą brać udział poprzez zarejestrowanie swojej karty Starbucks na stronie www.starbucks.pl w zakładce Starbucks Card. Rejestracja pozwala na ochronę środków pieniężnych zgromadzonych na karcie (np. w przypadku jej utraty). Oferty przygotowywane dla posiadaczy kart Starbucks będą oparte o informacje zbierane przy płatnościach tą kartą.

Karty Starbucks zastępują w kawiarniach karty upominkowe, którymi będzie można płacić za produkty jeszcze przez rok. Zmienia się także mechanizm wydawania kart "10+1", na których goście lokali sieci zbierali pieczątki. Teraz otrzymają je te osoby, które kupią kartę Starbucks, natomiast stempelki będą przystawiane przy okazji płatności dokonywanych nową kartą.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK