KFC z wakacyjną grą na Messengera

KFC w ramach letnich działań reklamowych, przygotowało grę „Swipe & Shake” na Messengerze. Za aktywację odpowiada McCann Worldgroup.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
KFC z wakacyjną grą na Messengera

Letnia rozgrywka promuje shake'y KFC. Aby rozpocząć w niej udział, należy wejść na profil KFC na Facebooku i kliknąć „wyślij wiadomość”. Następnie należy najechać palcem na shake’a znajdującego się w centralnej części grafiki i przesunąć palec zgodnie ze strzałkami pokazującymi się na ekranie.

Za każde trafienie zdobywamy punkty, dzięki którym można wygrać. Przed rozpoczęciem kolejnej rozgrywki, możemy podzielić się wynikiem z przyjaciółmi i zachęcić do wspólnej zabawy.

Co tydzień 40 uczestników z najlepszymi wynikami otrzyma nagrody - głośniki przenośne Manta Buffalo, Shake’y KFC i gadżety, w tym dmuchane jednorożce oraz torby plażowe

Konkurs rozpisano na 13 tygodniowych tur. Rozgrywki podzielono na trzy rundy, nawiązującą do letnich festiwali (która trwa obecnie i zakończy się 29 lipca), „California Summer” (start 30 lipca) i „Back to School” (od 27 sierpnia do 30 września).

Za organizację i prowadzenie konkursu odpowiada agencja McCann Worldgroup.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"