Kiedy tvn24 w UPC?

"Jesteśmy zainteresowani wprowadzeniem kanału TVN 24 ... "

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak informowaliśmy kilka dni temu TVN 24 podpisało umowę z Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Komunikacji Kablowej. Umowa ta, zdaniem tvn24 "otworzyła drogę do szybkiego podpisania umów z kolejnymi operatorami kablowymi".

Od poniedziałku dostęp do tvn24 mają abonenci Telewizji Kablowej Poznań. Pod koniec października stacja pojawi się również w sieci kablowej Dami. Ale ciągle nie wiadomo, kiedy ten popularny kanał pojawi się w UPC TK.

- UPC jest zainteresowane wprowadzaniem ciekawych, atrakcyjnych dla Abonentów programów. Oprócz atrakcyjności poszczególnych kanałów istotny jest aspekt ekonomiczny, czyli koszt wprowadzenia danego kanału (nie zapominajmy - im wyższe koszty tym wyższy abonament). Liczy się także całość aktualnej oferty, to jakie kanały są już dostępne w ofercie, jak wprowadzenie nowego kanału podnosi wartość oferty w oczach Klientów - mówi nam Dorota Zawadzka, Head of Corporate PR UPC in Poland.

- Jesteśmy zainteresowani wprowadzeniem kanału TVN 24 - na warunkach satysfakcjonujących obie strony. Jest prawdopodobne, że przystąpimy do kolejnej tury rozmów (w tej chwili nie prowadzimy rozmów). Tak więc to, czy wprowadzimy ten kanał będzie zależało od wyniku rozmów z TVN 24 - dodaje Dorota Zawadzka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu