Komputronik rusza z własnym programem lojalnościowym

Program lojalnościowy „Klub Komputronik” oferuje klientom rabaty, pierwszeństwo w informowaniu o premierach czy porady zakupowe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Komputronik rusza z własnym programem lojalnościowym

„Klub Komputronik” będzie kontynuacją programu „Klient VIP”, dzięki któremu członkowie mieli możliwość tańszego nabywania oferowanych przez markę produktów. Uczestnicy „Klienta VIP”, stali się automatycznie członkami „Klubu Komputronika”.

- Preferencyjnymi warunkami zwrotu towaru, pierwszeństwem w informowaniu o premierach czy limitowanej sprzedaży na atrakcyjne oferty, chcemy zachęcić członków „Klubu Komputronik” do częstego używania dedykowanej aplikacji. „Klub Komputronik” to propozycja dla tych, którzy od zakupów, oczekują czegoś więcej, dla tych, którzy interesują się innowacjami, dodatkowymi korzyściami i benefitami - mówi Sławomir Komiński, dyrektor sprzedaży omnichannel w Komputronik.

„Klub Komputronik” - benefity

Program dostępny jest w specjalnej aplikacji. Aby dołączyć do „Klubu Komputronik” wystarczy pobrać aplikację (na Android i iOS) na smartfon bezpośrednio ze sklepu Google Play czy App Store lub rejestrując się na stronie Klubu Komputronik.

Każdy nowy klient otrzyma kupon rabatowy na zakupy.  Dodatkowo może również skorzystać z 10 proc. zniżki na produkty marek: Accura i CA, a także 30 proc. rabatu na inne wybrane usługi.

W aplikacji „Klubu Komputronik”  można sprawdzić historię zakupów, przejrzeć promocje dla klubowiczów, a także wesprzeć swoimi zakupami podopiecznych Fundacji Komputronik. Każdy członek klubu ma także prawo do wydłużonego zwrotu nabytego produktu nawet do 30 dni od jego zakupu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"