Komunikator Gadu-Gadu droższy o ponad 30%

Nowa oferta reklamowa komunikatora Gadu-Gadu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. z dniem 1 marca wprowadza nową ofertę reklamową Gadu - Gadu. Nowa oferta wiąże się ze zmianą cen reklam w komunikatorze oraz z wprowadzeniem nowej formy reklamy.

Od 1 marca 2004 nowa cena jednego dnia emisji banera reklamowego będzie wynosiła 25.000 PLN w dni robocze i 22.000 PLN w soboty i niedzielę (ceny netto, bez VAT) (obecnie odpowiednio 18000 i 15000). Nowa cena komunikatu reklamowego to 18.000 PLN za emisję w dzień roboczy i 12.000 PLN za emisje w soboty i niedzielę (obecnie odpowiednio 15000 i 10000).

Nowa cena wiąże się - już tradycyjnie - z rosnącą oglądalnością i możliwościami reklamowymi Gadu - Gadu. Obecnie z komunikatora korzysta dziennie średnio 930.000 osób (750.000 w soboty i niedziele), generujących 7 mln odsłon dziennie (6 mln w soboty i niedziele).

- Oznacza to, że koszt tysiąca odsłon (CPM) kształtuje się na poziomie 3,8 PLN, a koszt dotarcia do tysiąca użytkowników na poziomie 29 PLN , co czyni reklamę w Gadu - Gadu jedną z najefektywniejszych kosztowo powierzchni reklamowych w polskim internecie - informuje adnet.

Drugą nowością jest wprowadzenie unikatowej formy reklamowej - logo w belce menu komunikatora. Przykład wykorzystania reklamowego tej powierzchni prezentowany jest poniżej.

Oferta nowego produktu na komunikatorze obejmuje:

Ekspozycję klikalnego logo w komunikatorze przez okres jednego miesiąca,

Pełną wyłączność reklamową w tym miejscu komunikatora,

Raport zawierający liczbę ekspozycji logo oraz kliknięć w niego. Cena ekspozycji buttona (logo) przez jeden miesiąc wynosi 80.000 PLN (netto, bez VAT).

Zasięg miesięczny: 1,64 mln

Liczba odsłon miesięcznie: 119,11 mln

"Wprowadzenie nowej formy reklamy w komunikatorze Gadu - Gadu to kolejny etap poszukiwania niestandardowych form promocji dla naszych reklamodawców. Uważam, że możliwości reklamowe komunikatora Gadu - Gadu są ograniczone jedynie naszą wyobraźnią. Kolejne zaskakujące oferty dla reklamodawców wprowadzimy już wkrótce" - mówi Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style