Konceptika zajmie się obsługą marki Jurajska w social media

Agencja Koncpetika w wyniku wygranego przetargu zajmie się obsługą marki wody Jurajska (produkowanej przez firmę Jurajska) w mediach społecznościowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Konceptika zajmie się obsługą marki Jurajska w social media

Agencja rozpoczyna współpracę z marką od 23 marca br. Będzie odpowiedzialna za obsługę i rozwijanie jej aktywności w mediach społecznościowych.

Konceptika została wybrana w przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. Wojciech Kosmalski, brand manager marki Jurajska, powiedział, że do wyboru tej agencji przekonały opracowana przez nią strategia komunikacji oraz jasny plan działań.

Konceptika zajmuje się kompleksową obsługą w internecie marek takich jak:  PlayStation, Citroën, DS Automobiles, Revlon, Artdeco czy Grupa Żywiec.

W ub.r. wprowadzono nowe etykiety na butelkach wody Jurajska - mają one podkreślać jej zalety oraz odzwierciedlać pozycjonowanie pod hasłem „Jurajska. Twoja równowaga”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu