Koniec paradokumentu „Zapisane w gwiazdach” w TVN. Nie będzie drugiego sezonu

Stacja TVN nie planuje kontynuacji paradokumentalnego cyklu „Zapisane w gwiazdach”, który jest nowością jesiennej ramówki. Od kilku tygodni emisja serialu jest okrojona do jednego odcinka w tygodniu.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Koniec paradokumentu „Zapisane w gwiazdach” w TVN. Nie będzie drugiego sezonu
„Zapisane w gwiazdach”; fot. TVN

Cykl zadebiutował w TVN 7 września 2023 roku, początkowo nadawany był w czwartki i piątki o godz. 16.50. Od początku października produkcja pokazywana jest tylko w piątki (miejsce czwartkowych odcinków zajęły dodatkowe emisje „Detektywów”).

Nie będzie kontynuacji paradokumentu

Jak wynika z najnowszych informacji TVN nie planuje realizacji drugiego sezonu paradokumentalnego cyklu „Zapisane w gwiazdach”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ukryta-prawda-wyniki-ogladalnosci-jesien-2023-tvn,7169476778850433a ##

Produkcja do ramówki na pewno nie trafi wiosną, najprawdopodobniej także nie stanie się to w kolejnych ramówkach.

Tylko 316 tys. widzów pierwszych odcinków cyklu „Zapisane w gwiazdach”

Średnia widownia emisji nowego serialu „Zapisane w gwiazdach” (wyemitowanych od 7 do 29 września br.) wyniosła 316 tys. osób. Przełożyło się to na 4,50 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,23 proc. w grupie 16-59.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały