Kosmita w kampanii OC i AC w mBanku (wideo)

W telewizji i internecie startuje kampania reklamowa ubezpieczenia OC i AC oferowanego przez mBank. Akcję przygotowały agencja reklamowa Ambasada Brand Communication i dom mediowy MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania OC i AC w mBanku podkreśla, że gwarantuje on najniższe ceny tego ubezpieczenia i umożliwia rozłożenie płatności na raty, a jeśli znajdzie się tańszą ofertę, zwraca różnicę w cenach. W reklamie, rozgrywającej się w samochodzie, kierowca okazuje się kosmitą, który nie słyszał o tej ofercie.

W poprzednich spotach OC i AC w mBanku, utrzymanych w podobnej konwencji, występowali święty Krzysztof (obejrzyj to) i drwale (zobacz).

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVN - kanał główny i tematyczne, Canal+, Polsat Sport, Polsat News, AXN) oraz internecie (m.in. reklamy w największych portalach i mailingi).

Kreację kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG. Akcja potrwa przez pięć tygodni, a na dalszą część roku są zaplanowane jej kolejne odsłony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?