Sieć sklepów Lidl Polska od 16 kwietnia prowadzi nową kampanię rekrutacyjną - oferuje 500 etatów w nowo otwieranych sklepach, sklepach sezonowych, magazynach i ponad 100 placówkach. Działanie wspiera kampania pod hasłem "Po prostu dobra praca".
Od marca 2018 stawki płac w Lidlu wzrosły o 9,3 proc. w skali roku. Pracownicy sieci zarabiają od 2,8 tys. zł brutto do 3550 zł brutto na początku zatrudnienia. Po roku, pracodawca gwarantuje wzrost płacy do poziomu – 2 950 zł brutto do 3750 zł brutto, a po dwóch latach stażu pracy od 3 150 zł brutto do 4050 zł brutto (górna stawka w największych miastach).
Kampania ma zasięg ogólnopolski, a wykorzystywane nośniki to: bilboardy w przestrzeni miejskiej, bilboardy na wybranych sklepach Lidl, citylighty, plakaty na uczelniach, ulotki, gazetki produktowe Lidla, nośniki we wnętrzu sklepów Lidl, dodatkowo radio oraz on-line.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Lidl Polska nie zdradza nazwy agencji odpowiedzialnej za realizacje kampanii.
Lidl Polska ma w całym kraju ponad 600 sklepów, zatrudnia obecnie ponad 15 tys. pracowników.