Lidl w nowej kampanii przekonuje, że oferuje "pracę na lata"

"Dla znających się na rzeczy, dla działających zespołowo, dla podejmujących wyzwania" - od takich słów zaczyna się najnowsza kampania pracownicza Lidl Polska, która ma na celu zainteresowanie kandydatów pracą w różnych obszarach firmy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lidl w nowej kampanii przekonuje, że oferuje "pracę na lata"

Najnowsza kampania Lidl Polska „Praca na lata” to druga odsłona komunikacji employer brandingowej rozpoczętej we wrześniu. Lidl podkreśla, że szuka załogi „na lata”, o czym świadczą atrakcyjne warunki zatrudnienia, które firma zapewnia swoim pracownikom i oferuje kandydatom.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lidl-dziekuje-swoim-dostawcom-za-wspolprace-reklama-opinie ##

Ponownie bohaterami kampanii sieci są jej pracownicy - Iwona i Tomasz, którzy najlepiej mogą opowiedzieć o swojej satysfakcji z pracy w Lidl Polska.

Akcja obejmuje działania on-line, social media (Facebook, Instagram, YouTube), landing page, reklamy w radio oraz nośniki własne (gazetki reklamowe).

kampania została zrealizowana przy udziale 24/7Communication (działania PR) oraz agencji Lucky You.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami