Lidl reklamuje marki własne wyróżnione przez UOKiK

W nowej kampanii reklamowej sklepów Lidl podkreślane jest zwycięstwo marek własnych tej sieci w raporcie UOKiK-u i Inspekcji Handlowej. Akcja obejmuje radio, prasę i internet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Lidla informuje, że według ostatniego raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcji Handlowej (szczegóły tego badania) w sklepach tej sieci oferowana są produkty żywnościowe marek własnych o najlepszej jakości i oznakowaniu wśród sklepów wielkopowierzchniowych. Na 351 skontrolowanych próbek z sieci Lidl tylko w 18 inspektorzy znaleźli nieprawidłowości.

Akcja reklamowa obejmuje radio (stacje ogólnopolskie), prasę (dzienniki i tygodniki) oraz internet (portale informacyjne i strona lidl.pl). Lidl nie informuje, z którymi firmami reklamowymi współpracuje przy przygotowaniu i realizacji tej kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style