Lighthouse Consultants dla TVP

W połowie listopada Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę zTelewizją Polską.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należy prowadzenie działań z zakresu publicrelations dla projektu stypendialnego "Dolina Kreatywna, czyliczego szuka młoda sztuka". Działania obejmą kontakty z mediamiogólnopolskimi i regionalnymi oraz wsparcie projektu poprzezkomunikację w Internecie. Dodatkowo agencja nawiąże współpracę zjurorami konkursu.

Głównym celem jest dotarcie z informacją o przedsięwzięciu dojak najszerszej grupy jego adresatów, a także wypromowaniedotychczasowych laureatów projektu "Dolina Kreatywna".

Umowa została zawarta na 6 miesięcy (począwszy od 15 listopada2007). Agencja wybrana została w drodze konkursu.

"Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka" to cyklicznyprojekt stypendialny skierowany do młodych twórców (14-25 lat),który obejmuje 10 dziedzin sztuki, tj. multimedia, fotografię,literaturę, taniec, sztuki plastyczne, muzykę, teatr, animacjękultury oraz design (co miesiąc rozstrzygamy konkurs w jednej ztych dziedzin - aktualny harmonogram konkursów na stronieinternetowej). Celem projektu jest wspieranie młodych talentów iumożliwienie im dalszego rozwoju kariery artystycznej. Laureaci sąprezentowani w audycji telewizyjnej na antenie TVP2 w programie"Dolina Kreatywna" emitowanym w trzeci piątek każdego miesiąca.Przedsięwzięciu towarzyszą liczne imprezy kulturalne.

dolinakreatywna.tvp.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały