Link4 uprościł serwis dla potrzeb internautów

Link4 odświeżył swój serwis internetowy, kierując się na prostotą ipotrzebami użytkowników. Na stronie umieszczono kalkulator ofert iprzypisanych do nich promocji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzenie zmian w serwisie internetowym Link4 zostałopoprzedzone porównawczym badaniem preferencji użytkowników stronfirm ubezpieczeniowych. Na podstawie jego wyników prace nadodświeżeniem witryny prowadzono, kierując się prostotą i potrzebamiinternautów.

Udostępniony pod adresem www.link4.pl serwis prezentuje ofertęLink4, poszerzoną o jedną kategorię ubezpieczeń na życie, w formiespójnej z nową identyfikacją wizualną firmy. Witryna ma przejrzystyukład treści w działach, system czytelnych ikon i kontekstowycharakter polegający na prezentowaniu przy konkretnych ofertachzwiązanych z nimi promocji. Z każdego miejsca serwisu można teżskontaktować z konsultantem w celu zakupu lub uzyskania pomocy, atakże skorzystać ze zbioru porad i treści edukacyjnych dotyczącychubezpieczeń. Na stronie umieszczono też kalkulator usługumożliwiający obliczenie wysokości składki dla konkretnychwarunków.

- Priorytetami przy tworzeniu nowej odsłony naszego serwisu byłybłyskawiczny dostęp do najważniejszych opcji, wysoki poziombezpieczeństwa i intuicyjna nawigacja - opisuje Marta Leszko,junior e-marketing manager w Link4. Odświeżeniem strony irealizacją poprzedzających ją badań zajęła się agencja e-biznesSymetria.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej