LinkedIn: kolejny ponad 100-proc. wzrost przychodu, ponad 150 mln członków

Portal społecznościowy LinkedIn zaprezentował swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2011 rok.

km
km
Udostępnij artykuł:

LinkedIn zanotował w IV kwartale 6,9 miliona dolarów zysku, w porównaniu do 5,3 miliona dolarów zysku w analogicznym okresie roku 2010.

Przychód skupionego wokół rozwoju kariery i życia zawodowego portalu zwiększył się w tym samym czasie o 105 proc., z 81,7 do 167,7 miliona dolarów. To szósty raz z rzędu, kiedy kwartalny przychód firmy rośnie rok do roku o więcej niż 100 proc.

grafika

W całym 2011 roku LinkedIn zanotował 11,9 miliona dolarów zysku, wobec 15,4 miliona dolarów zysku w roku 2010. Przychód wzrósł o 115 proc., z 243,1 do 522,2 miliona dolarów.

Na koniec IV kwartału LinkedIn miał 145 milionów członków - o 60 proc. więcej niż rok wcześniej (90,4 mln). Obecnie jest ich już ponad 150 milionów. Przytaczając dane firmy badawczej comScore, serwis podał, że miesięczna liczba unikalnych użytkowników odwiedzających jego strony zwiększyła się rok do roku o 41 proc., z 65,1 do 92 milionów, a liczba odsłon stron - o 39 proc., z 5,5 do 7,6 miliarda.

grafika

LinkedIn prognozuje, że w obecnym kwartale jego przychód wyniesie od 170 do 175 milionów dolarów, a w całym 2012 roku - od 840 do 860 milionów dolarów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu