'Lśnienie' - nowy magazyn o tematyce grozy

Wrocławska firma Studio Printel wprowadziła na rynek magazyn"Lśnienie", który porusza tematy związane z grozą. Pierwszy numerpisma ukazał się 22 października br.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W "Lśnieniu" znaleźć można opowiadania, wywiady, komiksy,felietony i artykuły dotyczące grozy we wszystkich aspektach życiakulturalnego. Pismo liczy 84 strony. Jego redaktorem naczelnym jestŁukasz Śmigiel, a zespół redakcyjny tytułu to kilkadziesiątosób.

Magazynowi towarzyszy serwis internetowy www.lsnienie.com, na którymzamieszczone są m.in. newsy, recenzje, a także materiały wideo zezwiastunami filmów, wywiadami czy reportażami. W przyszłościwitryna ma być też poszerzona o forum i sklep internetowy.

Na razie tytuł ukazywać się będzie jako dwumiesięcznik (w takimcyklu wydane zostaną na pewno jego trzy pierwsze numery), aledocelowo w przyszłym roku ma stać się miesięcznikiem.

Nakład "Lśnienia" to 10 tys. egz., a jego cena wynosi9,99 zł. Magazyn można nabyć w sieciach Ruch, Empik iInMedio. W tej ostatniej towarzyszy mu specjalna ekspozycja, będącaczęścią działań promocyjnych pisma, na które składa się jeszczewspółpraca z serwisami internetowymi.

"Lśnienie" to pierwsze pismo wprowadzone na rynek przez StudioPrintel. Dotychczas firma ta zajmowała się wydawaniem płyt DVD zfilmami.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu