Maciej Janiak dyrektorem sprzedaży bezpośredniej w IDMnet

Maciej Janiak objął stanowisko dyrektora sprzedaży bezpośredniej w IDMnet. Wcześniej był związany z AdstockExchange, ClickAd, CR Media Consulting i Interactive Marketing Partner Polska.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jako dyrektor sprzedaży bezpośredniej Janiak zajmie się opracowaniem i wdrożeniem strategii sprzedaży dla klientów bezpośrednich spółki. Jego zadaniem będzie również współpraca z kluczowymi klientami, pozyskiwanie nowych partnerów oraz poszerzanie obszaru działalności dla segmentu sprzedaży bezpośredniej i umacnianie pozycji sieci IDMnet oraz marek MediaTeam i Afilo na rynku.

Wcześniej Janiak pracował w firmach CR Media Consulting i Interactive Marketing Partner Polska (więcej na ten temat), gdzie rozpoczynał swoją karierę związaną z branżą internetową. Następnie był związany z agencją ClickAd, w której zajmował się marketingiem on-line (więcej na ten temat), a ostatnio pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w firmie AdstockExchange, gdzie nadzorował projekt związany z wdrożeniem platform aukcyjnych w oparciu o technologię real-time bidding. Jest związany zawodowo z branżą internetową od 2008 roku.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu