Magdalena Niewiadomska: ze Starcom MediaVest Group do SalesTube

Magdalena Niewiadomska zaczęła pracę jako szefowa zespołu intelligence division w agencji SalesTube (należącej do Group One). Poprzednio była związana ze Starcom MediaVest Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W SalesTube Magdalena Niewiadomska będzie zarządzała 12-osobowym zespołem intelligence division zajmującym się realizacją zaawansowanych systemów web-analitycznych (trackingowych, analityki jakościowej i ilościowej) oraz modelowaniem ekonometrycznym. Będzie odpowiedzialna za rozwój kluczowych kompetencji, takich jak optymalizacja sprzedaży, modelowanie atrybucyjne oraz scoring.

Przez ostatnie siedem lat Magdalena Niewiadomska pracowała w domu mediowym Starcom MediaVest Group. Jako analytics manager rozwijała modelowanie atrybucyjne oraz modelowanie mediów POE, służące do określenia ról mediów w strategii komunikacyjnej i zoptymalizowania ich efektywności. Realizowała projekty dla takich firm jak m.in. Samsung Electronics, T-Mobile Polska, Kompania Piwowarska i Mondelez Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]