PR 2025-05-29
14

Make Life Harder i Michał Marszał jednoczą siły w kampanii profrekwencyjnej

fot. Instagram/Make Life Harder fot. Instagram/Make Life Harder

Popularni twórcy internetowi – Jakobe Mansztajn z Make Life Harder i Michał Marszał (ex. „Tygodnik Nie”) - ruszyli z viralową kampanią, która ma zachęcić jak najwięcej osób do pójścia na wybory. W akcję włączają się kolejne miasta. 

We wtorek influencerzy Make Life Harder i Michał Marszał uruchomili wspólną kampanię, która ma jeden cel – namówienie jak największej liczby osób do pójścia na wybory prezydenckie w drugiej turze.

„Bijemy rekord frekwencji w wyborach prezydenckich 1 czerwca. Kto namówi najwięcej osób na głosowanie, ten wygra wóz strażacki. Wysyłajcie nam zdjęcia, oznaczajcie. I niech się to jakoś trzyma” – czytamy w ogłoszeniu akcji.

Twórcy zapowiedzieli, że wyborcy, który zabierze z sobą na wybory najwięcej osób i pokaże na to dowody (jak zdjęcia przy urnie wyborczej) - sprezentują zabawkowy wóz strażacki. To mały prztyczek w stronę polityków PiS i Suwerennej Polski, którzy w 2023 roku dawali wozy strażackie społecznościom najmocniej zaangażowanym w wybory.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Michał Marszał (@michalmarszal)

 

Akcja szybko stała się viralem, bo do inicjatywy przyłączają się kolejne miasta. Wrocław, Kraków, Elbląg, Gdańsk, Włocławek, Katowice, Sosnowiec – włodarze tych miast zachęcają mieszkańców do pójścia na wybory. Można się spodziewać, że lista ta nie jest zamknięta.

Kim są Michał Marszał i Make Life Harder 

Michała Marszała na Instagramie śledzi ponad 451 tys. osób, gdzie śledzą memy, ciekawostki i bieżące wydarzenia polityczno-społeczne, okraszone ciętymi komentarzami. Twórca zasłynął z prowadzenia mediów społecznościowych „Tygodnika Nie”.

Zobacz: Make Life Harder bije rekordy popularności. “To nie jest misja, a ja nie jestem misjonarzem”

Make Life Harder zaczynali jako internetowi parodyści influencerki modowej Kasi Tusk, prowadzącej kanały „Make Life Easier”. Obecnie na Instagramie mają społeczność 1,7 mln obserwujących, gdzie oboko memów i ciekawostek ze świata, humorystycznie, a czasem na poważnie komentują bieżące wydarzenia polityczne i społeczne. Od kilku lat konto angażuje się w zbiorki WOŚP, co roku zbiera kilka milionów złotych na cele fundacji w czasie finału akcji. 

Autor: Justyna Dąbrowska-Cydzik

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (14) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter