Marcin Kowalczyk za Piotra Łyska prezesem agencji ComPress

Marcin Kowalczyk objął stanowisko prezesa agencji public relations ComPress. Zastąpił na nim Piotra Łyska, który od niedawna jest prezesem spółki e-Kiosk (większościowym udziałowcem obu firm jest Gremi Media).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Kowalczyk za Piotra Łyska prezesem agencji ComPress
Marcin Kowalczyk

- ComPress jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji doradztwa komunikacyjnego. Jej aktywność obejmuje zarówno konsulting strategiczny, jak i realizację konkretnych projektów opartych o komunikację z mediami, działania digitalowe oraz produkcję kontentu. Także, a może przede wszystkim, kontentu cyfrowego. Dziś, gdy platformy internetowe, a w szczególności społecznościowe, stały się powszechnymi narzędziami komunikacji, ten kierunek rozwoju spółki wydaje się najbardziej właściwym - zapowiada Marcin Kowalczyk.

Marcin Kowalczyk jest związany z Gremi Media od 10 lat. Poprzednio przez cztery lata był prezesem spółki e-Kiosk, gdzie na tym stanowisku w połowie czerwca br. zastąpił go Piotr Łysek. Natomiast Kowalczyk objął w Gremi Media funkcję dyrektora generalnego ds. komercyjnych.

Poprzednio w Gremi Media jako group head of digital przez trzy lata odpowiadał za cyfrową transformację grupy, cyfrowe przychody i sprzedaż treści

Wiceprezesem agencji ComPress pozostaje Agata Wiśniewska-Zaleska, która objęła tę funkcję we wrześniu ub.r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu