Marcin Nagraba na czele działu strategii w Lubię to - linked by Isobar, odszedł Paweł Ostrowski

Marcin Nagraba awansował w agencji marketingu internetowego Lubię to - linked by Isobar (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko strategy group head. Zastąpił na nim Pawła Ostrowskiego, który pożegnał się z firmą.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Marcin Nagraba na czele działu strategii  w Lubię to - linked by Isobar, odszedł Paweł Ostrowski
Marcin Nagraba

Jako strategy group head Marcin Nagraba będzie kierował działem strategii Lubię to - linked by Isobar. - Marcin jest świetnym strategiem. Jego analityczne podejście i umiejętności badawcze przekładają się na koncepcje, które nie tylko są podwaliną wyjątkowych pomysłów kreatywnych, ale przede wszystkim przekładają się na wyniki biznesowe naszych klientów. Jasno pokazał to tegoroczny konkurs Effie - podkreśla Maciej Skrzypczak, dyrektor zarządzający agencji.

Marcin Nagraba pracuje w firmie od maja 2014 roku. Wcześniej był związany z agencją VML Poland oraz firmami badawczymi SoTrender i SmartNet Research&Solutions. Realizował projekty dla takich firm i marek jak NIVEA. Virgin Mobile, ING czy Kompania Piwowarska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/yuri-drabent-odchodzi-z-isobar-polska-na-czele-kreacji-biernacka-kozina-i-bialy ##

Poprzednio szefem strategii w Lubię to - linked by Isobar był Paweł Ostrowski, jeden z założycieli agencji. Z końcem listopada odszedł z niej, żeby realizować własny projekt biznesowy. - Chciałbym podziękować Pawłowi. Ostry, mocno trzymamy za Ciebie kciuki i wiesz że będziemy tęsknić. Jeśli w swój nowy projekt włożysz choć połowę zaangażowania z jakim budowałeś Lubię to, to rynek finansów będzie stał przed Tobą otworem - zapewnia Maciej Skrzypczak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa kampania wizerunkowa Interii

Nowa kampania wizerunkowa Interii

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Eska Rock z nową odsłoną programu "Garaż"

Eska Rock z nową odsłoną programu "Garaż"

Radio Kampus z nową kampanią wizerunkową "Rytmy nie algorytmy"

Radio Kampus z nową kampanią wizerunkową "Rytmy nie algorytmy"

Redakcja "Interwencji" Polsatu walczy o zmianę przepisów w Kodeksie Karnym

Redakcja "Interwencji" Polsatu walczy o zmianę przepisów w Kodeksie Karnym