Marta Wójciak zajmie się performance marketingiem w GG Network

Marta Wójciak objęła stanowisko performance media managera w biurze reklamy GG Network. Będzie zajmować się kampaniami efektywnościowymi.

tw / tw / wm
tw / tw / wm
Udostępnij artykuł:

Jako performance media manager w biurze reklamy GG Network Marta Wójciak jest odpowiedzialna za wszystkie projekty związane kampaniami efektywnościowymi (CPC, CPL, CPS, CPA, itp.). Tym samym firma rozpoczyna działalność w zakresie performance marketingu.

Wójciak przez ostatnie miesiące pełniła funkcję group performance media managera w Interactive Marketing Partner Polska. Wcześniej pracowała jako performance media planner w CR Media oraz w sieci reklamowej Adleader. Studia w zakresie ekonomii i psychologii ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe