„MasterChefa 12” w TVN śledziło 1,05 mln osób

Średnia oglądalność 12. edycji „MasterChefa” wyniosła 1,05 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 250 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„MasterChefa 12” w TVN śledziło 1,05 mln osób
Joanna Szymanowska, zwyciężczyni „MasterChefa 12”; fot. TVN

12. seria „MasterChefa” nadawana była w TVN w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 3 września do 3 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program w jesiennej ramówce gromadził średnio 1,05 mln widzów, co przełożyło się na 7,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,72 proc. w grupie 16-49 i 8,79 proc. w grupie 16-59.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 19 listopada. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,32 mln osób.

grafika

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 250 tys. widzów. 11. serię „MasterChefa” śledziło 1,30 mln osób, co przełożyło się na 9,07 proc. udziału w grupie 4+ i 11,55 proc. w grupie 16-49.

Joanna Szymanowska zwyciężczynią

Zwyciężczynią właśnie zakończonej edycji programu została Joanna Szymanowska, która otrzymała tytuł najlepszego kucharza, 100 tys. zł oraz możliwość wydania swojej książki.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mam-talent-15-edycja-tvn-logo-oprawa-jury,7169464068941441a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa