Mateusz Golis w Radiu Złote Przeboje. Jarosław Barwiak odszedł z Agory po 21 latach pracy

Od poniedziałku, 14 lutego Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) ma drugiego zastępcę dyrektora programowego - został nim Mateusz Golis, który pod koniec zeszłego roku odszedł z Radia ZET. Będzie współodpowiedzialny za kwestie programowe i organizacyjne związane z rozgłośnią.

ram
ram
Udostępnij artykuł:
Mateusz Golis w Radiu Złote Przeboje. Jarosław Barwiak odszedł z Agory po 21 latach pracy
Mateusz Golis

Mateusz Golis w zarządzaniu zespołem i anteną Radia Złote Przeboje wesprze Agatę Strzałę, dotychczasową zastępczynię szefa tej sieci. Obowiązki dyrektora programowego stacji obecnie pełni Piotr Jaroszewski, dyrektor stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory.

- Mateusz jest radiowcem z krwi i kości, z dużą wiedzą i głową pełną pomysłów. Jednocześnie to człowiek z wielką energią i pasją do tego, co robi. Cieszę, że znalazł się w zespole Radia Złote Przeboje i że będziemy mogli współpracować - mówi Piotr Jaroszewski.

- Dołączam do Radia Złote Przeboje z wielką radością. Propozycja pracy w tak doświadczonym zespole radiowym była dla mnie z jednej strony zaszczytem, a z drugiej - sporym wyzwaniem. Wierzę, że razem uda nam się osiągnąć zakładane dla stacji cele - dodaje Mateusz Golis, nowy zastępca dyrektora programowego Radia Złote Przeboje.

Mateusz Golis jest związany z radiem od początku swojego zawodowego życia. Od 2012 r. był producentem programów muzycznych w Radiu ZET ("ZET na Punkcie Muzyki" i "Lista Przebojów Radia ZET"). W 2015 r. został koordynatorem anteny, a w 2017 r. jej sekretarzem. Od 2018 r. odpowiadał także za przygotowanie i realizację projektów oraz akcji specjalnych. Z poprzednią rozgłośnią Golis rozstał się pod koniec 2021 r. Nowym sekretarzem redakcji Radia ZET został Kuba Olszewski, który po sześciu latach opuścił Antyradio.

Mateusz Golis jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i Collegium Civitas.

Jarosław Barwiak po 21 latach rozstał się z Agorą

Jak się dowiedzieliśmy, w Radiu Złote Przeboje nie pracuje już Jarosław Barwiak. Od listopada 2012 r. pełnił on funkcję dyrektora programowego stacji.

- Jarosław Barwiak od października ub.r. nie jest w zespole Grupy Radiowej Agory. To była jego decyzja - mówi nam Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa Agory. - Od tego czasu Piotr Jaroszewski łączy stanowisko dyrektora stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory z rolą osoby pełniącej obowiązki dyrektora programowego Radia Złote Przeboje.

Nadawca nie informował wcześniej o tej zmianie personalnej. Jarosław Barwiak z Grupą Radiową Agory był związany od 2000 r.

Słuchalność Radia Złote Przeboje: 2,7 proc.

Radio Złote Przeboje to sieć 24 lokalnych stacji, które nadają m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i miastach Aglomeracji Śląskiej, a także online. Na antenie Radia Złote Przeboje można usłyszeć największe przeboje lat 80., 90. i dwutysięcznych.

W trzecim kwartale br. przychody Grupy Agora w segmencie radiowym wzrosły o 16,3 proc. do 25,7 mln zł, z czego wpływy reklamowe zwiększyły się o 11,7 proc. do 21,9 mln zł. W sprawozdaniu Agory zwrócono uwagę, że wartość całego rynku reklamy radiowej wzrosła w tym okresie tylko o 4 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS