Media Group zajmie się obsługą 3 mln zł budżetu mediowego BGK

Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową decydując się na współpracę z Media Group - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Oznacza to kontynuację dotychczasowej współpracy z tą agencją mediową.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Media Group zajmie się obsługą 3 mln zł budżetu mediowego BGK

W mediowym przetargu BGK brały udział - oprócz zwycięskiego Media Group - także: Value Media (Group One), Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska), Effective Media Solutions, ClickAd Interactive, Mastermind Media, Fabryka Komunikacji Społecznej oraz wspólnie Octopus Media i Octopus Warsaw, czyli MullenLowe MediaHub i MullenLowe Warsaw.

Każda z agencji miała zaproponować w złożonej ofercie miesięczny ryczałt za gotowość do realizacji zadań, w tym zakupu mediów (bez kosztu ich zakupu) oraz przygotowania i realizacji strategii promocji dla poszczególnych projektów.

Value Media zaproponowało 1 968 zł, MullenLowe – 1230 zł, a Vizeum – 36,9 tys. zł. ClickAd Interactive, Mastermind Media i Media Group zaproponowały stawki miesięczne po 0,01 zł, Effective Media – 0,04 zł, a Fabryka Komunikacji Społecznej – 0,0123 zł.

Budżet na tzw. zamówienie podstawowe wynosi 3 mln zł brutto, zaś na zamówienie w ramach prawa opcji - dodatkowe 7 mln zł.

Współpraca przez rok

Media Group będzie zajmować się zakupem powierzchni reklamowej w prasie, internecie, na nośnikach outdoorowych, w social mediach oraz zakupem czasu reklamowego w radiu i tv. Będzie też odpowiadać za współpracę z influencerami i zakup powierzchni reklamowych na blogach. Do jej zadań należeć będzie przygotowanie oraz realizacja strategii promocji, w tym przygotowanie media planu kampanii reklamowych, zaproponowanie doboru mediów wraz z uzasadnieniem oraz określeniem wysokości budżetu.

W ramach współpracy agencja będzie też świadczyć dla BGK usługi doradcze w zakresie wyboru najkorzystniejszych formatów reklam i terminów publikacji oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych zleceń reklamowych oraz organizować raz na kwartał szkolenia na temat nowych trendów w mediach, konsumpcji mediów oraz zmian w podejściu do planowania kampanii w mediach itd. Za te wszystkie działania agencja otrzyma wynagrodzenie w postaci miesięcznego ryczałtu za gotowość do realizacji działań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu