„Members Guide” w internetowej kampanii Nike

W internecie trwa kampania reklamowa Nike Sportswear oparta na albumie sportowym „Members Guide”. Akcję przygotowały firmy Artegence i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie internetowa kampania reklamowa odzieży Nike Sportswear ma charakter wizerunkowy. W akcji prezentowani są ludzie, dla których sport to prawdziwa pasja i styl życia. Sylwetki poszczególnych bohaterów kampanii – m.in. brytyjskich lekkoatletów, duetu didżejskiego Dex Pistols czy Polaka Dj Mentalcuta – są opisane w digitalowym albumie „Members Guide”, do którego odsyła interaktywna aplikacja.

grafika

Reklamy wspierające „Members Guide” są emitowane – w formie interaktywnych bannerów – w wybranych serwisach społecznościowych, komunikatorze Gadu-Gadu oraz wyszukiwarce Google. Kreację kampanii przygotowała agencja interaktywna Artegence, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy