„Members Guide” w internetowej kampanii Nike

W internecie trwa kampania reklamowa Nike Sportswear oparta na albumie sportowym „Members Guide”. Akcję przygotowały firmy Artegence i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie internetowa kampania reklamowa odzieży Nike Sportswear ma charakter wizerunkowy. W akcji prezentowani są ludzie, dla których sport to prawdziwa pasja i styl życia. Sylwetki poszczególnych bohaterów kampanii – m.in. brytyjskich lekkoatletów, duetu didżejskiego Dex Pistols czy Polaka Dj Mentalcuta – są opisane w digitalowym albumie „Members Guide”, do którego odsyła interaktywna aplikacja.

grafika

Reklamy wspierające „Members Guide” są emitowane – w formie interaktywnych bannerów – w wybranych serwisach społecznościowych, komunikatorze Gadu-Gadu oraz wyszukiwarce Google. Kreację kampanii przygotowała agencja interaktywna Artegence, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady