Michał Brudzyński w G+J Polska

Z Hachette Filipacchi Polska do G+J Polska na stanowisko dyrektora marketingu ds. korporacyjnych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W strukturze G+J Polska zostało stworzone nowe stanowisko Dyrektora Marketingu ds. Korporacyjnych, które z dniem pierwszego lutego br. obejmie Michał Brudzyński.

Przez ostatnie dwa lata Michał Brudzyński był dyrektorem marketingu w wydawnictwie Hachette Filipacchi Polska.

Poprzednio pracował w G+J Polska jako zastępca dyrektora grupy reklamy i marketingu. Wcześniej związany był z wydawnictwem Media Express oraz Agorą.

- Powołanie w/w funkcji nie zmienia dotychczasowej struktury G+J Polska, tj. marketing brand menagerowie poszczególnych tytułów /grup tytułów podlegać będą nadal pod dyrektorów wydawniczych/wydawców -  zapowiada Magdalena Malicka, prezes G+J Polska.

Michał Brudzyński odpowiedzialny będzie za marketing i PR korporacyjny oraz marketing strategiczny wydawnictwa.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"